Publicerad av Birgitta Rydztröm den 25 Oct 2023
Här hemma huttrar vi och snart är det vintertid. Men varför ska man huttra när man kan vara i Sydafrika på ett RFE-utbyte?
Just nu är ett härligt gäng från vårt distrikt på besök i hamnstaden Mossel Bay och hos rotaryklubben där. Javisst har namnet sitt ursprung från de musslor som finns i bukten.
Genom Rotary Friendship Exchange får man ovärderliga kontakter och upplevelser. Så idag fick vi bilder från Christer Harplinger, där han hälsar att RFE är outstanding.

Christer Harplinger med hustru i planteringstagen. Foto: Privat

Något av det de hittills fått uppleva är Game driving, skolbesök och planterat träd. Ett av många helt fantastiska projekt som Rotary driver här.
- På lördag morgon går färden vidare till Oudtshoorn för att på söndag avslutas i George, hälsar Christer. Utbytet är med distrikt 9350.