Publicerad den 22 Dec 2022
Rotarianer i Distrikt 2400!

Ett stort tack riktar jag till er alla i distriktet för det gångna halvåret och alla trevliga möten och givande besök hos er i klubbarna i Halland, Skåne, Kronoberg och Blekinge!
Nu stundar snart ett nytt år - 2023 - och vårt Rotaryhjul snurrar vidare med oförtruten styrka och med målsättningen att göra världen till en bättre plats att leva på - för alla. Eller som Jennifer Jones uttrycker det - Imagine Rotary!
Men nu önskar jag först att ni alla skall få några veckor av lugn och stillhet och få möjlighet att njuta av Julens alla gåvor, få umgås med nära och kära och fira in det nya året! När vardagen väl är tillbaka igen i januari ser jag fram emot att mötas igen och fortsätta vårt arbete tillsammans för Rotary, lokalt, i vårt Distrikt och globalt!

Tag hand om er och en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År tillönskas!

Peter