D-2400
Få nytta av distriktet
Vårt distrikt 2400 (Norra Skåne, Halland, Blekinge och Småland) omfattar 2300 medlemmar fördelade på 55 klubbar.
Distriktet har alltid strävat efter att ge klubbarna en professionell, snabb och relevant support.
I alla möjliga och omöjliga frågor.
Och mycket av det du söker ska du kunna hitta här på hemsidan så att du får svar direkt. Till exempel mallar till presentationer och pressmaterial.
Skulle du behöva hjälp med kommunikationen i klubben så kontaktar du Birgitta Rydztröm

Är det ClubRunner eller övriga IT-frågor kontaktar du Magnus Jönsson
För grafiska frågor kontaktar du Ann Lönnberg
Har du en bra artikel du behöver hjälp med kontaktar du Birgitta Rydztröm eller Tom Nilsson

Nu ser vi i distriktet fram emot ett riktigt gott år och att vi får "växa ihop" och växla upp utbytet mellan klubbarna.
Ju mer vi samarbetar och inte uppfinner hjulet på nytt desto mer värdefull tid får vi till fler livsviktiga projekt någonstans i världen.

Välkommen att kontakta oss i distriktet!