Publicerad av Elisabeth Strokirk den 21 Oct 2021
Till samtliga Rotaryklubbar!
Vi är en av de två godkända och licensierade leverantörerna till Rotary i Sverige som får sälja produkter med Rotarymärket på. Vi betalar royalty till Rotary enligt vårt avtal med RI.

Efter förfrågningar från flera Rotaryklubbar och enskilda medlemmar, började vi för drygt ett år sedan tillsammans med distrikt 2400 och med godkännande av Rotary International, att ta fram ett kompletterande sortiment av profilprodukter för medlemmar i Rotary.

Nu finns ett bassortiment av profilkläder och andra produkter i ytterligare en webbshop som är till för samtliga klubbar i alla distrikt i Sverige.

Länken till den nya hemsidan är www.jsonshop.se/rotarykampanj
Inköp från denna hemsida görs gemensamt från klubben.
För att se vilka produkter som finns där just nu bifogar vi ett produktblad HÄR.

Sedan tidigare har vi ett lagerfört sortiment med till exempel rockslagsmärken, namnbrickor och flaggor. Dessa produkter finns på vår befintliga hemsida www.jsonshop.se/rotary.
Inköp från denna hemsida kan varje klubbmedlem göra individuellt.

För Rotary betyder detta att alla klubbar och medlemmar framöver, kan känna en trygghet i att vi använder Rotarys logotype och varumärke enligt Rotarys direktiv.

Er klubbs inloggning ligger nertill i detta mail.

Json Handels AB