Alternativa julklappar - Julgröt till de som behöver!

Vill du ge mer prylar som inte behövs eller en alternativ julklapp till någon du tycker om? En julklapp som gör verklig nytta

Till Rotary Doctors mobila barn– och mödravårdskliniker i nordvästra Kenya kommer fler undernärda barn än vanligt. De barnen behöver extra näringsrik gröt.

Ge en alternativ julklapp som gör verklig nytta:
För 200 kr får ett undernärt barn extra proteinrik gröt i 3 månader.

Beställaren får ett fint kort att ge bort som julklapp. Skicka in beställningar till info@rotarydoctors.se. Skriv hur många som beställs.
Korten börjar skickas ut i början av december och betalningsinformation skickas ut samtidigt.

Du kan också använda bifogad lista HÄR >,  för att skicka runt i din Rotaryklubb så andra får chansen att beställa en alternativ julklapp.

Är du företagare och vill ge en julgåva som gör verklig nytta:
Om ditt företag skänker minst 5 000 kr får ni en “banner” som informerar om er gåva som kan användas i företagets e-postutskick, på hemsidan eller i sociala medier under december månad.

Läs mer på sidan: www.rotarydoctors.se/ge-en-gava/julgava-foretag/
Du kan också kontakta Rotary Doctors kansli direkt: info@rotarydoctors.se.

Adress: Rotarys Läkarbank, Bergmossev 8, 574 53 Holsbybrunn. Tel: 0383-46 74 80.
Plusgiro: 90 04 72—2 Bankgiro: 900-4722, Swish 900 4722 www.rotarydoctors.se, E-post: info@rotarydoctors.se

Utskick till Presidenter i distrikt 2400.
DG och AG för info